1. Avaleht
  2. Ilu-uudised
  3. Baltika püsikliendiprogrammi kasutab kogu Baltikum
Baltika püsikliendiprogrammi kasutab kogu Baltikum

Baltika püsikliendiprogrammi kasutab kogu Baltikum

Monton_Small_3Sellel nädalal lansseeris Baltika Lätis juba varem Eestis ja Leedus kasutusele võetud rõivabrände ühendava püsikliendiprogrammi AndMore. Monton, Mosaic, Bastion, Baltman, Ivo Nikkolo ja Blue Inc London kaubamärke Baltikumis ühendav boonusprogramm on praeguseks kasutusel kõikides Balti riikides ning sellega on tänaseks liitunud juba üle 120 000 inimese.

Esmalt lansseeriti AndMore boonusprogramm mai keskel Eestis, kuu hiljem – juunis, muutus AndMore kättesaadavaks Leedu klientidele ning selle nädala esmaspäevast ehk 13. oktoobrist käivitus boonusprogramm ka Lätis. Baltika hindab senist käivitusperioodi edukaks – AndMore boonusprogrammiga on tänaseks liitunud üle 120 000 kliendi, neist 73 000 Eestis ja 47 000 Leedus.  Boonusprogrammi kasutajate poolt on selle käivitamisest alates sooritatud üle 221 000 ostu kogusummas üle 10 miljoni euro.

„Inimesed hindavad oma igapäevaelu korraldamisel mugavust ja paindlikkust – just seetõttu sai AndMore boonusprogramm ka loodud,“ sõnas Baltika Turundus- ja Müügidivisjoni Direktor Kati Kusmin. „Oleme kokku pannud atraktiivse eeliste paketi nii olemasolevate klientide kui ka nende jaoks, kes püsikliendi staatust senini oluliseks ei ole pidanud.  Iga kolmas  AndMore boonusprogrammiga liitunu nii Eestis kui Leedus on meie jaoks täiesti uus püsiklient,“ lisas Kusmin.

Baltman_Small_6„Kliendid on rõõmuga vastu võtnud 10€ väärtuses sünnipäevaboonuse, mida oleme tänaseks kinkinud juba rohkem kui 15 000-le AndMore kliendile Leedus ja Eestis,“ tõi Kusmin välja. „Aktiivselt kasutatakse ka võimalust koguda ja kasutada oma boonuseid erinevate kaubamärkide üleselt“, sõnas Kusmin. Aktiivseimalt tarbivad erinevaid brände eestlased – 27% Eesti klientidest on tänaseks kogunud ja kasutanud oma boonusraha erinevate kaubamärkide kauplustes. „Tundub, et AndMore programmi paindlikkus sobib hästi eestimaalaste ootustega,“ sõnas Kusmin. Kokku on Leedus ja Eestis pea viie kuu jooksul ostude tegemiseks kasutatud 330 000 euro väärtuses AndMore boonuseid. „Üle kahe kolmandiku sellest ehk 220 000 eurot on käiku läinud Eestis. Võib öelda, et eestimaalased on kodumaiste kaubamärkide eelistamisest saanud pea veerand miljoni euro väärtuses otsest võitu,“ sõnas Kusmin.

Suur osa boonusraha on klientide kontodel veel ootel – viie kuu jooksul alates käivitamisest on kliendid oma kontodele kogunud 870 000 euro väärtuses boonusraha. „Kulutamisega kiiret ei ole, sest boonuseurod kehtivad kuni 6 kuud alates viimasest ostust. Saadame kõikidele klientidele, kes on soovinud, ka boonusraha aegumise eel meeldetuletuse, et kogutud boonus unustamise tõttu kaotsi ei läheks,“ tõi Kusmin välja.

AndMore boonusprogrammiga saab igaüks liituda kõikides Montoni, Ivo Nikkolo, Baltmani, Mosaici, Bastioni ja Blue Inc Londoni poodides. Samuti Moetänava kaupluses (Veerenni 24, Tallinn). Uuele kliendile piisab liitumiseks poes vastava soovi avaldamisest ning ID-kaardi registreerimisest. Senised püsikliendid saavad liitumiseks uuendada oma kontaktandmeid poe kassas. AndMore boonusprogrammi täpsema kirjelduse ja tingimused leiab: www.andmorefashion.com/bonus

Head Uudised GoodNews