Avaleht Ilu-uudised Spetsiaalsed peeglid julgustavad naisi rohkem värve kandma
Spetsiaalsed peeglid julgustavad naisi rohkem värve kandma

Spetsiaalsed peeglid julgustavad naisi rohkem värve kandma

Kleit 118. maini kestva kampaania raames on Tallinnas, Rocca al Mare Mosaic kaupluse juurde püstitatud spetsiaalsed peeglid, mille abil naised saavad ilma riideid vahetamata näha ennast värvilistes kleitides. Kosmeetikatoodete bränd Dove ja Mosaic viivad Baltimaades läbi kampaania, millega kutsuvad naisi üles eelistama kireval kevad-suvel värvilisi rõivaid traditsioonilistele mustadele, hallidele ja valgetele toonidele.

Dove on kõikjal maailmas võtnud eesmärgiks julgustada naisi kandma rohkem värve. Deodoranditootja läbiviidud uuringud näitavad, et vaid pooled naised kannavad meelsasti oma lemmikvärve, samas kui enamus naistest on veendunud, et värvide kandmine tekitaks neis ja neid ümbritsevates inimestes parema enesetunde. Ligi kaks kolmandikku naistest ei tunne ennast mugavalt, kui kannavad muid värve peale musta või valge.

„Paljud naised ei märkagi poes värvikirevaid rõivaid, kuna otsivad alati riideid valides toone, milles ennast turvaliselt tunnevad. Panime Mosaici peeglitele värviliste kleitide kujutised – nii saavad naised ise ilma riietevahetamise vaevata proovida, milline mõju on värvilistel rõivastel nende jumele, enesetundele ja meeleolule. Projekti eesmärk on tõestada naistele, et värvid sobivad igale naisele ja tõstavad neid kandva naise enesekindlust,“ selgitas Dove deodorantide kategooriajuht Evita Meiere.

Kleit 2Tuju tõstva algatuse ajal toimub hulgaliselt auhinnamänge Dove Eesti Facebbooki lehel (aadressil www.facebook.com/doveeesti) ning osalejate vahel loositakse kampaania järel välja üks Mosaic kampaania kleit vastavalt võitja eelistusele. Kampaaniakleitidega on võimalik tutvuda siin: http://on.fb.me/1jhUJP6. Lisaks saavad kõik, kes ostavad kampaaniaperioodil suurematest jaekettidest mistahes kaks Dove deodoranti, 10-eurose Mosaic kaupluse sooduskupongi.

„Dove sarjas on saadaval deodorandisari Invisible Dry 100 colours, mis ei jäta ei valgeid plekke ega muuda kanga tooni kaenlaalustel. Seetõttu on meie eesmärk julgustada naisi kandma võimalikult palju värve, et tunda ennast hästi ilma, et peaks kartma higi või deodorandi enda jälgi värvilisel kangal,“ ütles Meiere. Igaüks, kes ostab kampaania ajal mõne Mosaic kleidi, saab kingituseks Dove Invisible Dry deodorandi.

Mosaic kollektsioonidega on võimalik tutvuda Facebooki lehel https://www.facebook.com/mosaicfashion ja kodulehel http://www.mosaic-fashion.com/ee/ .

Dove on üks maailma tuntumaid naha- ja juuksehooldustoodete kaubamärke, mida toodab Unilever. Dove tooteid müüakse enam kui 80 riigis ning toodete seas on dušigeelid, kreemseebid, kreemid ja niisutajad, juukse- ja näohooldusvahendid nii naistele kui ka meestele. Dove on kogu maailmas tuntud kui tõelise ilu saadik, kes inspireerib naisi kõikjal maailmas uskuma endasse. Dove püüdleb ühiskonna suunas, kus ilu on enesekindluse, mitte ärevuse allikas.

Kommentaarid