1. Avaleht
  2. Ilu-uudised
  3. THE BODY SHOP ILUNÄDAL! The Body Shop toetab julmusevaba elu
THE BODY SHOP ILUNÄDAL! The Body Shop toetab julmusevaba elu

THE BODY SHOP ILUNÄDAL! The Body Shop toetab julmusevaba elu

The Body Shop2Kas teadsid, et The Body Shop tooted on julmusevabad, sest neid ei testita loomade peal?

Heade uudiste portaali The Body Shop ilunädalal toome lugejateni põnevaid positiivseid fakte brändi kohta ning tutvustame nende tooteid.

The Body Shop peab kosmeetika testimist loomade peal vääraks ning seetõttu ei katsetata brändi valmistooteid ega ka tooraineid loomadel ning juba aastaid on The Body Shop aktiivselt ja kirglikult läbi viidud kampaaniaid, et peatada loomkatsete tegemine kosmeetikatööstuses.

Juba 1996. aastal alustati loomkatsete vastast kampaaniat, mille tulemusena koguti 4 miljonit allkirja petitsioonile, mis esitati Euroopa Komisjonile. 1997. aastal sai The Body Shopist esimene rahvusvaheline kosmeetikaettevõte, mis järgib Humaanse Kosmeetikatööstuse Standardit.

11. märts 2009 jõustus esimene etapp EU loomkatsete keelust. 2012 lõi BUAV rahvusvahelise organisatsiooni Cruelty Free International, mis pühendub ülemaailmsele loomkatsete keelustamisele. The body Shop koostöös Cruelty Free Internationaliga organiseeris kampaania, mille raames koguti allkirju loomkatsete keelustamise vastu 55-st riigist üle maailma. 11. märts 2013 keelustati loomkatsed EU-s lõplikult, mille kohaselt ei tohi üksi ettevõte EU-s müüa kosmeetikatooteid, mida on testitud loomadel.

The Body Shop4

Äsja tõi The Body Shop turule parfüümi “Italian Summer Fig”. Ka see uudistoode on julmusevaba, sest seda pole testitud loomadel. Parfüümi hõng pärineb Itaalia lõuna osast Apuulia rannikult, päikese poolt enim armastatud paigast. Just sealt leidis The Body Shop ülimalt peene ja mitmekülgse suveparfüümi “Italian Summer Fig” jaoks perfektse ja unikaalse koostisaine. Itaalia päikese all valminud viigimarja, mille mahlaselt piimjas viljaliha harmoneerub puidu ja roheliste lehtede magushapu aroomiga.

Täiusliku suvelõhna väljatöötamisel valiti Apuulia viigimarjale lisaks koostisained, rohelised viinamarja lehed ja krookused, mis annavad aroomi tipunootidesse jaheda krõmpsuva värskuse, justkui oleks viigipuid äsja ookeaniveega pritsitud; lõhna südamesse lisati õrnust ja naiselikkust Toskaana roosiga ning aroomi põhja lisati sooja, sensuaalset ja sõltuvust tekitavat merevaiku ja tammepuud.

Uus parfüüm, mida pole testitud loomadel, lennutab sind kujutlustes Itaaliasse, laseb sul tunda end hästi ja pakkub nautimisrohket Itaalia suve ilu.

VAATA VIDEOT!

[iframe src=”https://www.youtube.com/embed/J6BgHYb70uU”]

Minu eriline hetk

THE BODY SHOP HINDAB ERILISI HETKI! Leia suvest ilusat ja tee elu erilisest hetkest pilt!
 
Heade uudiste portaal GoodNews koostöös tuntud kaubamärkidega Avon ja The Body Shop algatasid vahvaima jäädvustuste kampaania “Minu elu eriline hetk”, et suvehullud inimesed võiksid neid hetki teistega jagada ja ilutootjatelt toredaid kingitusi võita. Võta osa ja uuri lähemalt SIIT!

Head Uudised GoodNews