Töötajatest modellid teevad Lindexis revolutsiooni
Lindex otsis oma tänavukevadise unikaalse pesukampaania “Bra volution” jaoks modellid ettevõtte enda töötajaskonna seast. Huvi oli suur, Stockholmis toimunud lõppvooru jõudis 45 inimest ja nende seast valiti välja viis modelli, keda ootas ainulaadne fotosessioon Londoni Spring Studios.
“Esiotsa olid tüdrukud üsna närvis, aga kaamera ette saades olid nad täielikult ülesannete kõrgusel ja lausa särasid. Kõik neist näevad vapustavad välja – fotod räägivad iseenda eest! Kõik viis tüdrukut näeva välja paremad, kui me oodata oskasime!” ütles Wednesday stuudio loovjuht Mooks Hanifiah.
Londonis tehtud fotod tulevad avalikkuse ette suure kampaania raames, mis algab 5. mail mitmesugustes kanalites – trükimeedias, välireklaamis, kauplustes ja internetis kõigil Lindexi turgudel.
“Paljude jaoks on täpselt sobiva rinnahoidja leidmine keeruline. Meie uus, revolutsiooniline viis pesu esitlemiseks muudab kliendi jaoks tulevikus rinnahoidja ostmise lihtsamaks, kiiremaks ja mugavamaks nii kauplustes kui ka veebipoes lindex.com,” ütleb Lindexi pesuosakonna disaini- ja ostujuht Inger Lundqvist.
Uus pesukollektsioon on Lindexi kauplustes ja veebipoes lindex.com saadaval alates 5. maist.
Lindexi modellid:
Petra, müügiassistent, Bratislava, Slovakkia
Rikke, müügiassistent, Oslo, Norra
Rebecca , kontroller, Oslo peakontor, Norra
Johanna, ostujuht, Göteborgi peakontor, Rootsi
Sigita, kaupluse juhataja, Vilnius, Leedu
Agentuuri loovjuht: Mooks Hanifiah, Wednesday Creative Agency
Fotosessioon: Spring Studios, London
VAATA GALERIID!
Lindex on Euroopa üks juhtivaid moekette enam kui 470 kauplusega 16 riigis. Meie põhimõte on pakkuda inspireerivat ja taskukohast moodi. Lindexi tootevalikus on moeteadlikele naistele rida moekontseptsioone naisterõivaste, lasterõivaste ja pesuesemete osas. Lindex kuulub Soomes registreeritud Stockmanni gruppi.