Stockmann teeb ülekande sügistalviselt moedemonstratsioonilt, mille tooteid võib kohe osta
11. septembril toimub Stockmanni parkimismajas uue ajastu algust tähistav suurejooneline moeshow, mida saab jälgida ka otseülekandena Stockmann.ee lehel. Esmakordselt saab moeshow ajal näidatud tooteid endale paari klikiga e-poest ostukorvi lisada.
„Algav sügistalvine moehooaeg toob pärast pikemat pausi meieni palju uut ja põnevat. Elu on tasapisi pöördumas tavapärasesse rütmi ja oleme kõik uue ajastu ootel. Uus etapp lubab jätta seljataha kõik keerulise, et me saaks taas nautida kohtumisi ja koosveedetud aega ning ammutada inspiratsiooni sügiseselt küpsetest ja külluslikest värvidest, lõhnadest ja ilust meie ümber,“ ütleb Stockmanni kaubamaja müügidirektor Mairika Juhandi.
Uue ajastu mood kombineerib edukalt mugavust ja isikupärast stiili. Moelavadel võidutsevad pehmed vormid ja naturaalsed materjalid. Mängulisust lisavad efektsed lõiked ja elegantsed aksessuaarid. Sügise päevakajalisim palett koosneb loomulikest neutraalsetest värvidest: beežidest, liivakarva, loodusvalgetest ja pruunidest toonidest, unustamata traditsioonilist musta. Värvimaailmale annavad vürtsi ka erinevad rohelised oliivist tumeda khakini, marjadetoonid ja sinise-lilla nüansid.
Kollektsioonides peegeldub sarnaselt varasemate aastatega vastutustunne ja selle väljendused erinevatel viisidel. Ka koroonaepideemia mõjutusi on moes ja hooaja kollektsioonides tunda.
”Vastutustunne ja ringmajandus on hooaja kollektsioonides nähtav mitmel erineval moel. Nendes ongi varasemast rohkem arvestatud tarbijakäitumise muutuste ja värskeimate uuendustega. Sügismoe toodete puhul on eriti mõeldud jäätmete minimeerimisele, lihtsamale taaskasutusele, võimalusele riideid parandada ja ümber teha, pikale kasutusajale ja kõrgemale väärtusele järelturul,” lisab Juhandi.
Uuendusliku moeshow stilistika pani kokku Karolin Kuusik.