1. Avaleht
  2. Ilu-uudised
  3. THE BODY SHOP ILUNÄDAL! The Body Shop peab oluliseks heategevuslikku panust ühiskonna ja inimeste heaks
THE BODY SHOP ILUNÄDAL! The Body Shop peab oluliseks heategevuslikku panust ühiskonna ja inimeste heaks

THE BODY SHOP ILUNÄDAL! The Body Shop peab oluliseks heategevuslikku panust ühiskonna ja inimeste heaks

The Body Shop10Heade uudiste portaalis jätkub The Body Shop ilunädal ja täna toome lugejateni brändi kaks põhiväärtust, mis seisavad inimõiguste, loomade ja ka keskkonna kaitse eest.

Oleme kõik sõltuvad oma planeedi loodusvaradest ja energiast. The Body Shop seisukoht on, et ettevõtted peaksid oma tegevuses tõsiselt arvestama keskkonnaga, kus tegutsetakse. The Body Shop põhimõtted hõlmavad muuhulgas ka minimaalselt väikeste pakendite kasutamist, millest ei teki liigselt jäätmeid, mis tähendab seda, et toodete pakendid on ümbertöödeldavad ning The Body Shop eelistab taastuvatest loodusvaradest saadavate toorainete ja taastuvate energiaallikate kasutamist.

Üle 25 aasta on The Body Shop korraldanud kampaaniaid erinevatel kuid südamelähedastel teemadel. Näiteks viidi perioodil 07.2013 – 12.2013 läbi heategevuslik kampaania “Teeme Head”, mille raames müüdi spetsiaalset huulevõide kampaaniatooteid, mille pakend oli valmistatud taaskasutatavst plastist ja mille müügitulud annetati rõõmuga heal eesmärgil:

Tartu Laste Tugikeskusele – 1382,40 € . Kasutab annetust, et pakkuda psühholoogilist abi väärkoheldud või kõrge väärkohtlemise riskiga peredes elavatele Lõuna-Eesti lastele.

MTÜ-le AUH – 829,44 € . Kasutab annetust, et internetiportaal ViiMindKoju.ee, saaks jätkata oma tööd ehk varjupaika sattunud loomadele uute kodude leidmist!

Eestimaa Looduse Fondile – 552,96 € Kasutab annetust, Eestis hävimisohus olevate liblikaliikide kaitsmiseks, et korraldada antud teema raames vabatahtlike talgulaagreid ja trükkida infomaterjale.

Lisalugemist The Body Shop kampaaniate kohta leiab SIIT!

Minu eriline hetk

THE BODY SHOP HINDAB ERILISI HETKI! Leia suvest ilusat ja tee elu erilisest hetkest pilt!
 
Heade uudiste portaal GoodNews koostöös tuntud kaubamärkidega Avon ja The Body Shop algatasid vahvaima jäädvustuste kampaania “Minu elu eriline hetk”, et suvehullud inimesed võiksid neid hetki teistega jagada ja ilutootjatelt toredaid kingitusi võita. Võta osa ja uuri lähemalt SIIT!

Head Uudised GoodNews